پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۱۱:۳۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 41
  • کد خبر : ۵۰۰۲
ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در كلانشهر زاهدان
💠 *ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر زاهدان*
 
🔹شهردار زاهدان:
🔺زاهدان به لحاظ بسیاری از مؤلفه ها فاصله ی بسیار زیادی با استانداردهای کشوری دارد که باید با توجه به شرایط موجود بهترین خمات را به شهروندان ارائه کرد
🔺محمدامیر براهویی شهردار زاهدان که در نشست ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی حضور داشت ضمن اشاره به برخی از مسائل و مشکلات موجود در حوزه¬ی حمل و نقل شهری گفت: موضوع حمل و نقل عمومی موضوع ویژه¬ای است که به عنوان یکی از حقوق خاص شهروندی باید به آن توجه شود و در مسیر حل معضلات آن اقدام شایسته¬ای صورت پذیرد.
🔺وی افزود: زاهدان به لحاظ بسیاری از مؤلفه¬ها فاصله¬ی بسیار زیادی با استانداردهای کشوری دارد که مقوله¬ی حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از مهمترین آنها مطرح بوده و تا کنون مدیران شهری را برای ارائه¬ی خدمات هر چه بهتر به شهروندان با مشکلات زیادی مواجه ساخته است.
🔺وی اظهار داشت: امروزه حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از موضوعات رفاهی برای اقشار کم¬درآمد مطرح می¬باشد که برای کاهش مشکلات این حوزه بایستی تمامی دستگاه¬های ذیربط در کنار هم باشند.
🔺براهویی تصیح کرد: ما مدیریت را قبول کردیم و باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و وظیفه داریم تا با برنامه¬ریزی مناسب و با توجه به شرایط موجود بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.   
🔺وی گفت: موضوع نظارت به عنوان یکی از اصلی¬ترین عوامل در بهبود عملکردها همواره مطرح بوده که باید این امر در حوزه¬ی حمل و نقل نیز به خوبی اجرایی شود
 
🔹دکتر احمدزاده معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان؛
🔺مشکلات موجود در حوزه¬ی حمل و نقل شهری مربوط به سالهای قبل است که استمرار یافته و گریبانگیر مدیران شهری شده
🔺طی نشستی که به منظور ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی و با حضور دکتر احمدزاده معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان، شهردار زاهدان، قائم مقام شهردار زاهدان، معاونین و رؤسای ادارت ذیربط برگزار شد ضرورت پیگیری حل مسائل و مشکلات مرتبط با حمل و نقل عمومی مورد تاکید قرار گرفت.
🔺در این نشست دکتر احمدزاده معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در حال حاضر ناوگان عمومی حمل و نقل شهری جهت ارائه¬ی خدمات مورد نیاز به شهروندان با معضلاتی روبروست که البته این مسائل از سالهای قبل بوده و استمرار یافته که حل آنها نیازمند عزم جدی و هماهنگی ویژه¬ی دستگاه¬های ذیربط می¬باشد.
🔺وی افزود: برای خروج از این مشکلات عمده¬ی نگاه¬ها متوجه مجموعه¬ی شهرداریست که باید به بهترین نحو به این نگاه¬ها پاسخ داده شود.
🔺وی ضرورت همکاری سایر دستگاه¬های ذیربط را برای حل مشکلات موجود در حوزه ی حمل و نقل عمومی مورد تاکید قرار داد وگفت: مجموعه¬ی پلیس راهور نیز باید در کنار شهرداری با برقراری گشتهای ویژه¬ و مشترک شبانه-روزی جهت کاهش مشکلات شهروندان در حوزه¬ی حمل و نقل حضور یابد و ما نیز به عنوان دستگاه قضایی با توجه به حدود و اختیاراتی که داریم در تمامی مراحل کنار شما خواهیم بود.
🔺وی از فرهنگسازی به عنوان یکی از مهمترین عوامل در موفقیت امور یاد کرد و گفت: با فرهنگسازی مطلوب در حوزه¬های مختلف می¬توان به حل مشکلات امیدوار بود و هرچند این امر زمانبر است اما نتایج پربار و قابل قبولی را در پی خواهد داشت.
 
____________________________________________
 
🔹  *اخبار و رویدادهای شهرداری زاهدان*
https://chat.whatsapp.com/Jah7IjLSJAb9jgiUbZW2qM
📱 *لینک اینستاگرام:*
https://www.instagram.com/tv/CcusWh8q7If/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
 
🔹 *مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان*‌
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0