پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 343
  • کد خبر : ۴۰۱۰
selectedimage
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان : برخورد قاطعانه با عوامل تخلیه غیر مجاز خاك و نخاله

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان : برخورد قاطعانه با عوامل تخلیه غیر مجاز خاک و نخاله 

⬅️ محمد عمر حسین زهی زمانی، رئیس سازمان مدیریت پسماند گفت :پیمانکاران و اشخاص حقیقی و حقوقی که اقدام به عملیات تخریب ،حفاری ،گود برداری حمل خاک و نخاله و ضایعات ساختمانی و عمرانی می نمایند باید طبق از سازمان پسماند مجوز فعالیت دریافت کنند.

🔺 وی خاطرنشان کرد هم اکنون چندین اکیپ گشت در شبانه روز در محدوده های مختلف شهر تردد دارند و با کسانی که بدون مجوز اقدام به بارگیری و تخلیه خاک و نخاله در مکان های غیر مجاز می نمایند با حکم قضایی بر خورد می کند. 

🔺 وی همچنین بیان نمود طی هفته گذشته ۴۹۰خودرو کمپرسی ۷۸۰ خودرو نیسان و ۶۸۰خودرو خاوردرموقعیت دفن اقدام به تخلیه بار نموده‌اند و ۳۸مورد مجوز گودبرداری، تخریب و حفاری صادر گردیده است. همچنین ۵ مورد تخلف تخلیه غیر مجاز درمحدوده حاشیه شهر و خیابانهای پیربخش و ...شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

🔺حسین زهی زمانی مکانیزه کردن عملیات جمع اوری خاک و نخاله در سطح شهر را یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از این مشکل دانست و افزود درحال حاضر درسطح منطقه یک شهرداری ،باکس هایی در محل اجرای پروژه های عمرانی ودر مقابل واحدهایی که اقدام به ساخت و ساز میکنند مستقر می‌شود.وی در انتها افزود: این طرح می بایست توسعه پیدا کند ودر بقیه مناطق شهری نیز اجرا شود وسازمان آمادگی دارد با همکاری بخش خصوصی طرح باکس گذاری را در کل شهر اجرا نماید.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0